Webinar
Hantering av reskontra i Pyramid
Online , 31 mars

Arbetet med reskontra kan göras i ett flertal arbetsrutiner och i Pyramid finns många möjligheter till en effektiv hantering. Allt från acontofakturering, reskontradiagnos och kontroller till tjänster för inkommande och utgående fakturor.
Under webinaret kommer vi bland annat:
- presentera tips och trix om reskontrahantering i Pyramid
- visa de tilläggstjänster som tagits fram av oss på Dizparc för inkommande och utgående fakturor
- reda ut begreppen kring e-faktura, såsom innebörden av t.ex. EDI respektive e-post och vad som kan göras med de olika varianterna
- ta tillfället i akt och presentera Tobias Andersson, vd för Dizparc Halmstad ERP och Teamchef Pyramid i Dizparc Rationell IT
Tillfället riktar sig till dig som idag är användare av Pyramid och vill veta mer om hanteringen av kund- och leverantörsreskontra.
Välkommen att lyssna!
Webinaret är kostnadsfritt.
Praktisk information
När: den 31 mars kl 10-10.30
Var: digitalt via Teams
Presenteras av Josefine Karlsson och Helen Johansson.
Varmt välkommen med din anmälan via formuläret nedan!
Kontaktpersoner
Anmäl dig här
Välkommen att registrera dig till eventet.