Webinar
Jobba med inköpsparametrar och behovsanalys i Pyramid
Online , 27 september
Funderar du på hur du kan jobba effektivare med inköp i Pyramid? Genom att sätta beställningsparametrar på artiklarna och sedan ta hjälp av behovsanalysen för att få förslag på vilka inköp som behöver göras säkerställer du att rätt artiklar finns i rätt mängd vid rätt tidpunkt.
Under webinaret kommer vi visa på möjligheter att använda inbyggda funktioner i Pyramid som kan hjälpa dig att effektivisera och precisera dina inköp utifrån de faktiska behov som finns i bolaget. Vi kommer t ex att titta på:
- beställningsparametrar på artiklar
- inställningsmöjligheter i behovsanalysen med olika beräkningstyper
- skapa och bekräfta inköp
- automatiserade inköp
- hur resultatet av bekräftade inköp visualiserar behov av förändringar i planeringen
- aviseringsmallar
Låter det här intressant är du varmt välkommen att anmäla till vårt webinar.
Tillfället riktar sig till nya och befintliga användare av affärssystemet Pyramid som vill veta hur inköp och behovsanalys kan användas för en effektiviserad inköpsprocess.
Välkommen att lyssna!
Webinariet är kostnadsfritt.
Praktisk information
När: den 27 september kl 10-10.30
Var: digitalt via Teams
Presenteras av Sabina Asplund och Maria Alstander från Dizparc.
Välkommen med din anmälan via formuläret nedan!
Kontaktpersoner
Anmäl dig här
Välkommen att registrera dig till vårt webinar.